Betalingen

  • Zijn de prijzen in de webshop inclusief btw?

    Alle prijzen die vermeld staan op de website zijn inclusief 21% btw. Wel wordt de btw apart vermeld op de factuur.

  • Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling?

    Betaling geschiedt altijd geheel vooraf, online door middel van iDEAL.

Leveringen

  • Wat is de levertijd van een product?

    Is het product op voorraad, dan zullen wij het na ontvangst van de betaling binnen 24 uur versturen. Is een product onverhoopt niet op voorraad, dan leveren wij uiterlijk binnen 30 dagen, u wordt tevens schriftelijk op de hoogte gebracht van de verwachte levertijd.

  • Hoe hoog zijn de verzendkosten?

    Wij berekenen €2,95 voor brievenbuspost en €4,95 voor pakketpost. Bij bestellingen boven de €30,00 nemen wij de verzendkosten geheel voor onze rekening.

  • Wat als het pakket wordt aangeboden terwijl ik niet thuis ben?

    U ontvangt van TNT een bericht met de boodschap dat de zending nogmaals wordt aangeboden. Of u ontvangt een afhaalbericht om het pakket bij een TNT postagentschap op te halen. U heeft hiervoor drie weken de tijd.

  • Kan ik mijn bestelling ophalen?

    U kunt uw bestelling ophalen in bij Nailstudio Butterfly. Ons adres is: Zirkoon 19, 2691 HP in ’s-Gravenzande.

  • Ontvang ik een orderbevestiging bij een bestelling?

    Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op.

  • Kan ik een order annuleren?

    U kunt uw geplaatste order kostenloos wijzigen of annuleren. Neem zo spoedig mogelijk contact op via e-mail of telefoon. Als de bestelling reeds verstuurd is, kunt u deze niet meer annuleren of wijzigen.

Retourneren

  • Mag ik een ontvangen product terugsturen of ruilen?

    Indien een ontvangen product onverhoopt niet aan uw verwachtingen voldoet, is het mogelijk dit retour te sturen. U dient dan binnen 14 dagen na ontvangst het retourformulier in te vullen en dit te mailen naar malou@studiobutterfly.nl of te versturen per post. Het product kan na overleg ongebruikt, in de originele verpakking en voldoende gefrankeerd (de kosten hiervoor zijn voor de koper) retour gestuurd worden naar:

    Nailstudio Butterfly
    Zirkoon 19
    2691 HP ’s-Gravenzande

    Het door u betaalde bedrag (exclusief verzendkosten) zal uiterlijk binnen 30 dagen naar u worden teruggestort.

Contact en privacy

  • Op welke manieren kan ik contact opnemen met Nailstudio Butterfly?

    Per e-mail: malou@studiobutterfly.nl
    Per telefoon: 0174-422801/06-10116842 (dinsdag t/m vrijdag van 09.00 tot 22:00 uur)

  • Welke regels hanteren jullie wat betreft mijn privacy?

    Alle informatie die u verstrekt aan Nailstudio Butterfly wordt met zorg behandeld.
    Al uw gegevens zullen vertrouwelijk bewaard worden en zullen niet kenbaar worden gemaakt aan derden.

  • Ik heb een klacht

    Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen. Mocht er onverhoopt toch een klacht zijn dan horen wij dat graag. Stuur uw klacht naar malou@studiobutterfly.nl en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.